torsdag 27. desember 2012

Vel overstått jul i gjenbrukte skatter..

Det ble ikke egenproduserte kjoler til jentene mine i år..det ble gjenbruk fra egen barndom.
 Lilja i kort kjole kjøpt til meg av min mormor og morfar på busstur til Tyskland på 70 tallet og Eirill i hjemmesydd av min mormor til jul da jeg var på hennes alder. Vi var tre kusiner på samme alder som fikk like kjoler og følte oss veldig fine. Eirill er like begeistret for sin kjole som jeg var og det er morsomt å se de på mine skatter.
 
"Kommer julenissen..?"
 
 
 
Lilja er typisk 10 mnd..mest opptatt av bånd og papir..
Eirill dermot er mer typisk 7 år og opptatt av innholdet;-)
 

Inspirasjonsbøker under juletreet gjør at det klør i fingrene etter å komme i gang igjen
 
 
Ny barne-sømbyste fra Mikkeliten til Mikkeliten. Gleder meg til å begynne å bruke denne:-)
 
 
Fortsatt god romjul!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar