tirsdag 23. oktober 2012

Memory Lane...

 
På Skøyen, blant togstasjon og pengemaskiner, bort en vei og opp en trapp fant jeg i dag frem til Memory Lane. Jeg visste ikke hva jeg gikk til da jeg satte meg på toget til Skøyen, men hadde fått vite av en dame på Mikkelitens facebook-side at dette kanskje var stedet for meg.
 
Togtur til Skøyen

Mange kjente merkenavn holder til her
 
Opp en trapp...hva kommer nå..?..

...en lapp....
Og her møtte jeg dagens herligste og gladeste dame: Hanne-Live Andersen.
Hun driver med mye spennende. Blant annet er hun "profesjonell nostalgiker" og samler på flotte, gamle skatter. Sjekk ut hennes facebook-side: Memory Lane
 
Hanne-Live

Billedkunstner Anne Kristin Hagesæther hadde også tatt turen og fant en superfin vinterlue.

Fantastiske underkjoler...en rosa ble min:-)


Lilja var selvsagt med..hun er en meget dreven loppejeger i en alder av 8 mnd.

Hanne - Live, tusen takk for et herlig dykk i ditt skattekammer!
 
 

1 kommentar:

  1. Var superkoselig å ha dere der. Og dere er begge hjertelig velkommen tilbake!:) H-L

    SvarSlett