lørdag 14. april 2012

Dagen er fin!

I dag har jeg hatt en drømmelørdag. Startet med sol, latte, croissant, aviser og sovende baby på Kaffebrenneriet i Sandvika. Ikke helt tilfeldig valg av sted..vegg i vegg ligger Oslo områdets beste symaskinbutikk.



Øyvind Bay er en fargerik person med mange jern i ilden (blant annet re-design konkurranse i Løkkehaven hvert år den 6.juni..se tidligere blogg:
http://mikkeliten.blogspot.com/2010_06_01_archive.html ) og yter service som jeg ikke har opplevd noe sted før. Og det lønner seg nok..jeg endte opp med to nye babyer: en overlockmaskin Elna 664 pro og en flatlock Janome coverpro 1000.



Jeg anbefaler
http://www.symaskinsenter.no/ i Sandvika dersom man skal investere i ny symaskin. Her får man hjelp utenom det vanlige. De er genuint interessert i deg som kunde og hjelper med å finne akkurat den maskinen som dekker ditt behov. I tillegg tar de ansvar for at du lærer maskinen å kjenne og tilbyr kurs med fullstendig gjennomgang. Nå gleder jeg meg bare til tirsdag. Da skal det kurses.


Etter endt handel fikk jeg også en god kopp kaffe i solen med dagens blideste selger. Fabelaktig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar