tirsdag 28. august 2012

Latter i lomma

 
Det meste av det jeg syr er laget av brukte klær og andre brukte stoffer, så når man overtar mange av andre folks plagg er det noen ganger det ligger igjen noen artige små minner fra forrige eier. Noen ganger er det penger, gjerne utenlandske mynter, billetter, handlelister etc. Hvis jeg ikke vet hvem som har eid plagget før lager jeg meg gjerne historier om hvem dette var og hva de gjorde og hvor de var med dette plagget på.

Til vanlig jobber jeg med komikere og flere av dem er flinke til å donere sine gamle klær til Mikkeliten. Så da jeg klippet opp noen dongeribukser i går kveld dukket det opp en set-liste (som er en huskeliste over hva komikeren skal snakke om i showet sittt)..og jeg fikk nesten mitt eget lille stand up show. I tillegg fant jeg to trikkebilletter.
Så jeg vet at denne buksa nok har hatt noen knallfine kvelder på Latter og at denne karen sniker ikke på trikken iallefall:-)

2 kommentarer:

  1. Trur eg vett kem si setliste dette e :-)

    SvarSlett
  2. Hehe...ut fra listen ser det ut til at det ble et bra show iallefall :-)

    SvarSlett