tirsdag 25. september 2012

myke mule...

 
For et par år siden ble jeg på Designernes eget julemarked stående ved siden av et solskinn fra Østfold og falt for både damen og smykkene hennes.
Nå har hun tatt med smykkene og flyttet til hovedstaden.
 
 
Mari Lillestølen står bak "myke mule" og lager personlige smykker som passer utmerket som gave til deg selv eller dine venner. Du velger selv hva som skal stå og du får derfor ditt helt unike smykke. Ønsker du å gi bort en helt personlig julegave, har du enda tid til å bestille.
 
 
Jeg fikk dette i gave...akkurat hva jeg ønsket meg!
 
Og jammen fikk jeg ikke en gave til....:
"Et lite rapp" . Dette armbåndet skal hjelpe deg å tenke positivt..Glemmer du deg bort og tenker i negative baner, gir du bare deg selv "et lite rapp" med strikken! Etter hvert vil de positive tankene komme oftere og oftere;-)
 

 
Tidligere har jeg fått dette smykket: Selveste Mikkeliten
 
Flere smakebiter fra "myke mule":
 

 
 


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar