søndag 23. september 2012

Posesalg

Siden jeg i utgangpunktet drar på loppemarked for å finne materialer til plaggene jeg lager, så hender det jeg strategisk venter til sent på søndag...da er det POSESALG på de fleste loppiser.
I dag tok jeg en tur til Karlsrud skole og jeg utfordret meg selv til å se hvor mye kan man få plass til i tre Rimi-poser.


Og det man f.eks kan få plass til i tre poser er følgende:

 4 T-skjorter
 1 Selebukse
 3 Gensere
15 Dongeribukser
 3 Singleter
 2 Bluser
 1 Skjorte
 1 Topp med shorts i ett
 2 Meter rosa bumullsstoff
 2 Meter gardiner
 2 Dynetrekk
 1 Babysengesett
 1 Meter gult bomullsstoff
 1 Seleskjørt
 1 Badekåpe
 1 Velurbukse
 1 Velurjakke
 1 Dongeriskjørt
 1 Kjole
 1 Cordbukse
 1 Strikket bomullsgenser
 1 Beige bukse

Kr. 225,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar