tirsdag 20. november 2012

Et lite skritt tilbake..

Denne uken er det buksedresser som er hovedfokus frem mot Designernes eget julemarked.
Så i går skulle jeg få oversikt over mønstrene og sette i gang. Men det viste seg at 1 - års mønsteret hadde en liten utfordring.
Det var blitt brukt som tegnepapir av min datter...og klippet opp til det ugjenkjennelige. Siden jeg kun hadde ett eksemplar av mønsteret som jeg også har brukt mye tid på å justere og finne formen på, så fikk jeg nesten litt hetta.
Dermed ble kvelden brukt til å rekonstruere mønsteret og sy en testbukse. Det ble sent, men heldigvis funket mønsteret og det ble omtrent akkurat som det hadde vært. Så nå er det bare å gasse på.
Og når jeg får tid skal jeg lage kopier av alle mønstre og legge dem et trygt sted.
Sånn i tilfelle kreative barn skulle ha behov for tegnepapir.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar