fredag 9. november 2012

Jeg legger opp

Kun fire uker i dag til jeg må ha alt klart for Designernes eget julemarked på DogA.
Det er ikke god tid. Men med svigermors passehjelp av barn denne uken har jeg fått til et rykk disse dagene. Nå er haugen med kjoler fulle av nåler klare for å legges opp med søm.
Og så må jeg bare være realistisk og tenker at det jeg klarer, klarer jeg. Om ikke mitt opprinnelige hårete mål nås, så er ikke det verdens undergang. Men det er tross alt fire uker igjen...
 
Kjoler klare for oppleggssøm

Noen snik på det som kommer på DEJM

3 kommentarer:

  1. Spennende, lykke til med messen og salget!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Har blitt liggenden litt bakpå i år, da vi fikk et nytt familiemedlem i februar. Men nå benyttes hver anledning til å ta igjen litt. Blir noen sene kvelder nå, men det er jo litt gøy også å ikke være helt a jour..da blir det litt mer nerve:-)Ha en riktig fin helg!

      Slett
  2. http://bloggurat.net/minblogg/registrere/f9ab5d069bedc6b58c9e34df4fe809eb7683e174

    SvarSlett