tirsdag 26. februar 2013

Godbiter fra UFF

I skolens vinterferie hadde vi en dag på bytur og Eirill, hennes mormor og jeg tok turen innom
UFF Underground i Storgata.
Dette er en av mine favorittbutikker og  jeg henter mye inspirasjon blant alle de vakre plaggene og fargene. Eirill liker seg også godt her og hun fant seg noen godbiter.

 
Jeg skulle gjerne hatt en slik bluse selv. Fantastiske farger, snitt og mønster fra 60/70 tallet.
 
 
Polo m/ print og kortarmet bluse fra 70-tallet.
 
Merkene har jeg ikke funnet noen informasjon om så trolig eksisterer de ikke lenger.
 
>

2 kommentarer:

  1. Hei
    Hyggelig at du har vært innom bloggen og takk for tips.
    Vet det har vært mange anklager. Men har lest den uavhengige granskningsrapporten fra Ernst & Young som forelå i fjor. Den frifinner UFF Norge for anklagene og konkluderer med at UFF Norge driver som forventet og at bistandspengene kommer frem til utviklingsprosjektene i Asia og Afrika.


    SvarSlett