torsdag 18. april 2013

Nordstrandskolenes musikkorps sin loppis flyttes til Munkerud skole

Til helgen, 20. & 21.april, er det loppemarked for Nordstrandskolenes musikkorps.
Dette er min lokale loppis og i år kan jeg nesten ikke få den nærmere.  
Pga bygging er loppemarkedet flyttet til Munkerud skole, Oberst Rodes vei 92C.
Transportsjef, Christian Butenschøn, sier de er veldig spente på helgens loppemarked siden det nå blir ny logistikk og fordeling av arealer, men vil gjøre alt for å gi alle besøkende en god opplevelse.
 

 
 
Bra med lekemuligheter for barna,
så fint å ta med dem på helgens loppis på Munkerud skole.
 
 
På forrige loppemarked for Nordstrandskolenes MK traff jeg denne hyggelige helten, Johnny Ude, som hadde jobbet som frivillig i en årrekke.
Tenker det skal gå bra til helgen med en gjeng slike loppis-helter på plass.
Jeg havnet også i en hyggelig diskusjon med Johnnys kone på tekstilavdelingen,
om hvorvidt den orange og gule gardinen under var pen eller ikke.
Jeg likte den og her er et resultat av gardinen:

 










Her er noen glimt fra forrige gang:






 
Og mens man er i området kan man jo også
få med seg loppemarkedene på
Bekkelaget skole og Karlsrud skole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar