søndag 14. april 2013

Orden i rekkene på Abildsø

Til tross for at dette er vårens travleste loppis-helg i Oslo, ble det kun ett på meg.
Fikk meg en tur til Abildsø i dag. Og det er ikke uten grunn.
De har orden i rekkene og trolig Oslos blideste loppis-sjef, Tone Friis Ruud.
Det merkes at det sorteres lopper jevnlig i forkant av arrangementet og det er veldig lite "ræl" her. 
Skjønne Tone og Gro Kjersti trakk til og med frem anbefalte kjøp til meg i dag. Et nydelig lite hekleteppe/brikke i ull ble blant annet med i tølene. Tipper det skal bli en sofapute.
 
De søteste uglene
 
 Bra utvalg igjen på klær
 
God orden i bunkene på utstyr

Fine og godt brukbare klær på barneavdelingen

Angrer litt på at ikke disse ble med..hadde passet
ypperlig med kald saft en sommerdag på hytten

God oversikt og mange fine "finlopper"

Dagens fangst i en haug
 
Robotmønstret trøye kan nok ende opp i en ny genser til gutt på fem

Er litt svak for disse store 60 /70-talls mønstrene

Friske farger som kan passe til et jenteplagg

Likte dette barne-dynetrekket..ikke så søtt som mye er

Nostalgi - Grytekluter til sommerhuset

Heklebrikke

En mulig kombinasjon av tre plagg

Og sist men ikke minst - kanskje dagens største kupp
Scooby Doo-lue til en stor fan
"Nå ble jeg så tøff som jeg ville" var kommentaren da den ble prøvd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar