mandag 7. desember 2009

DEJM på DogA

Lørdag og søndag deltok jeg på Designernes eget julemarked på DogA i Oslo. Det ble en stor suksess og endte opp med å bli nesten utsolgt for kjoler. Etter endt økt på lørdag og barna i seng fikk jeg sydd et par kjoler ekstra. Til min store glede ble de solgt med en gang på søndag og da var det jo absolutt verd å bruke lørdagskvelden ved symaskinen.
Jeg fikk så mange flotte tilbakemeldinger at jeg nå svever på en sky. Bare det å få være en del av dette og tilbringe helgen med så mange kreative og flotte mennesker har gitt meg en herlig opptur. Er veldig inspirert til å fortsette med det jeg holder på med. Kjempehyggelig også at det kom mange kjente og hilste på begge dagene.




Det var godt å være sammen med de små inspiratorene mine igjen i dag og i kveld har Mikkeliten (jeg, Eirill (4) og Vinjar (1)) feiret at det gikk så bra i helgen. Vi har hatt et heidundrande julebord med hamburger, marsipan, kakemenn og julebrus. Vi har sunget julesanger, gått rundt juletre (et bittelite mini sådan), lekt halen på grisen, hatt potetløp i stuen og avsluttet med Jul i Svingen.


Med småtasser i seng er det bare å hive seg på symaskinen igjen og bli ferdig med alle julebestillingene..som jeg skulle bruke restene fra markedet til…sånn kan det gåJ
Glad og veldig fornøyd og må få si at arrangørene ved DogA har gjort en kjempejobb for å få til et så bra arrangement.






Anbefaler også å ta turen innom disse kreative og flinke kvinnene:
http://www.hanging-about.com/http://www.jannichetorlen.no/http://www.saraskotte.com/raskotte.com/




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar